Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Han bygger framtidens varumärke

Publicerad: 20 September 2018, 13:22

Linus Carlén gick från hemtjänsten i Mariestad till firad varumärkeschef på fyra år. Nu tar han hem matchen om kidsen på Instagram – med hjälp av Nocco-familjen. Hur gick det till?


Linus Carlén stod och diskade en kaffekopp på hemtjänsten i Mariestad när meddelandet plingade till på Messenger. Avsändare okänd, men namnet klingade ändå bekant. Så han valde att acceptera.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.