Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Här är aktörerna som slåss om programmatic-affären (och därför slåss de)

Publicerad: 10 September 2018, 07:21

Mediebyråernas vilja att addera värde förskjuter dem in i nya affärsområden medan andra byråer börjar närma sig mediebyråns kärnverksamhet. Men varför händer detta nu? Den frågan ställer sig Maya Garkusha, analytiker i Resumé Insikt.


Ämnen i artikeln:

Maya GarkushaProgrammaticMarc Pritchard

Det är ingen hemlighet att mediebyråbranschen är under en enorm förändringsprocess och det krävs inte många sökningar på Google för att förstå varför.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.