onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Här är marknadsstrategin bakom succén Cura of Sweden – dissar ”fashionabla” byråer

Tyngdtäcken, mobiltelefoner, onlinekasinon och glasögon. Marknadscheferna för några av Sveriges största annonsörer – Cura of Sweden, 3, Kindred och Synsam – berättar om vägskäl under pandemin och sin strategi för kanalval, budskap och organisation framåt.

Publicerad: 30 september 2020, 12:51

Ämnen i artikeln:

SpelreklamSifo ReklammätningarSynsamKindred GroupTreYougovMedieinvesteringarInfluencerInfluencers

Jim Carlberg (3), Jonas Daag (Kindred), Johan Andersson (Cura of Sweden), Michael Grimborg (Synsam).

LÄS MER: Annonsörerna som ökat och minskat mest – hela listan

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev