Resumé insikt
Här är marknadsstrategin bakom succén Cura of Sweden – dissar ”fashionabla” byråer
Här är marknadsstrategin bakom succén Cura of Sweden – dissar ”fashionabla” byråer
Tyngdtäcken, mobiltelefoner, onlinekasinon och glasögon. Marknadscheferna för några av Sveriges största annonsörer – Cura of Sweden, 3, Kindred och Synsam – berättar om vägskäl under pandemin och sin strategi för kanalval, budskap och organisation framåt.
Publicerad: 30 september 2020, 12:51
Jim Carlberg (3), Jonas Daag (Kindred), Johan Andersson (Cura of Sweden), Michael Grimborg (Synsam).
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.