Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Här är marknadsstrategin bakom succén Cura of Sweden – dissar ”fashionabla” byråer

Här är marknadsstrategin bakom succén Cura of Sweden – dissar ”fashionabla” byråer

Tyngdtäcken, mobiltelefoner, onlinekasinon och glasögon. Marknadscheferna för några av Sveriges största annonsörer – Cura of Sweden, 3, Kindred och Synsam – berättar om vägskäl under pandemin och sin strategi för kanalval, budskap och organisation framåt.

Publicerad: 30 September 2020, 12:51

Ämnen i artikeln:

SynsamSifo ReklammätningarYougovInfluencersSpelreklamMedieinvesteringarTreKindred Group

Jim Carlberg (3), Jonas Daag (Kindred), Johan Andersson (Cura of Sweden), Michael Grimborg (Synsam).

LÄS MER: Annonsörerna som ökat och minskat mest – hela listan

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.