Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag07.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Här är strategierna bakom det senaste årets mest omtalade kampanjer

Här är strategierna bakom det senaste årets mest omtalade kampanjer

Hur skapar man en vinnande strategi? Vi har tagit del av inskicken för tio kampanjer som blev nominerade i tävlingen Strategy Awards. Här är deras framgångsrecept.

Publicerad: 13 Maj 2020, 12:53

Ämnen i artikeln:

TeliaPostNordStrategy AwardsÅkestam HolstBurger KingIngoAffärerStrategiForsman & Bodenfors

Telias Folknätet, Burger Kings 50/50 och Arbetsförmedlingens Gör Plats är några av kampanjerna vars strategier vi har tittat närmare på.

Vi har valt ut de tre case som vi på ett eller annat sätt funnit som mest intressanta i sammanhanget. Dessa har fått ta lite mer utrymme än de andra.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.