Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag06.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Här är trenderna som driver sponsringsmarknaden framåt

Publicerad: 20 Februari 2019, 11:59

I dag är win-win-win det ultimata resultatet av ett sponsringssamarbete. Samhällsengagemang och hållbarhet är trenderna som driver marknaden framåt, både i Sverige och internationellt. Enligt experterna väntar dessutom “värre men färre” samarbeten framöver.


Ämnen i artikeln:

SponsringNiklas Turner OlovzonPassion Lab

Precis som med många andra marknadsföringsmetoder är det idag inte helt lätt att göra en tydlig definition av sponsring. Givet att branschföreningen Sponsrings & Eventsverige (Ses) definierar sponsring som associationsmarknadsföring

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.