Resumé insikt
Här är trenderna som driver sponsringsmarknaden framåt
Publicerad: 20 februari 2019, 11:59
I dag är win-win-win det ultimata resultatet av ett sponsringssamarbete. Samhällsengagemang och hållbarhet är trenderna som driver marknaden framåt, både i Sverige och internationellt. Enligt experterna väntar dessutom “värre men färre” samarbeten framöver.
Precis som med många andra marknadsföringsmetoder är det idag inte helt lätt att göra en tydlig definition av sponsring. Givet att branschföreningen Sponsrings & Eventsverige (Ses) definierar sponsring som associationsmarknadsföring
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.