fredag2 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Här är trenderna som driver sponsringsmarknaden framåt

Publicerad: 20 februari 2019, 11:59

I dag är win-win-win det ultimata resultatet av ett sponsringssamarbete. Samhällsengagemang och hållbarhet är trenderna som driver marknaden framåt, både i Sverige och internationellt. Enligt experterna väntar dessutom “värre men färre” samarbeten framöver.

Ämnen i artikeln:

Niklas Turner OlovzonPassion LabSponsring

Amanda Törner

amanda.torner@resume.se


Precis som med många andra marknadsföringsmetoder är det idag inte helt lätt att göra en tydlig definition av sponsring. Givet att branschföreningen Sponsrings & Eventsverige (Ses) definierar sponsring som associationsmarknadsföring

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev