Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Hedvig Hagwall Bruckner: ”Fort behöver inte alltid bli fel”

Hedvig Hagwall Bruckner: ”Fort behöver inte alltid bli fel”

”Under pandemin har vi hållit kvar vid uttrycket vi mer eller mindre kastade ur oss på några dagar.” säger veckans spanare Hedvig Hagwall Bruckner, nybliven design- och kommunikationschef på Knowit Experience, om arbetet med Childhood. Dessutom imponeras hon av till synes ”trista” annonsörer som Försvarsmakten, MSB och Unionen.

Publicerad: 17 november 2021, 12:57

Ämnen i artikeln:

Hedvig Hagwall BrucknerKing

Hedvig Hagwall Bruckner har precis fått ett toppjobb på Knowit. Här delar hon med sig av sina branschspaningar.

Foto: Inez Bruckner

Nämn ett kommunikationsprojekt som du inspireras av?
”Jag tycker att det är intressant att det man skulle kunna tro skulle vara tråkigt, allvarligt och jobbigt att kommunicera kring, just nu ofta

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.