Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Henrik Hedin: Vi måste sluta dumförklara konsumenter

Publicerad: 18 december 2018, 16:26

Vi måste våga stå emot trycket från alla som insisterar på att all kommunikation måste vara kort. Det finns faktiskt människor som frivilligt söker upp marknadsföring för just det de bryr sig om, säger Henrik Hedin, ny reklamfilmsregissör på FLX.


Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Jag är lite av en tekniknörd så jag fastnar för det mesta där det används nya tekniker

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.