Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Hur sköter man varumärken när man egentligen inget vet om unga målgrupper?

Hur sköter man varumärken när man egentligen inget vet om unga målgrupper?

Du vill ha örat mot marken och fånga upp drivkrafter hos den unga målgruppen. Men trender skiftar snabbt och generation är ett trubbigt verktyg, hur du än väljer att skära data kan det lika gärna gå åt helvete. Resumé Insikts krönikör Mats Georgson råder marknadsförare att gå tillbaka till varumärkets större agenda.

Publicerad: 5 oktober 2022, 11:03

Ämnen i artikeln:

InsiktBlack Lives MatterVarumärkeSverigedemokraternaNyheter

För två år sedan utbröt protester i USA och sedan var Black Lives Matter på allas läppar. Många företag, däribland H&M tog uttryckligen ställning för BLM och donerade pengar till

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev