Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

I en galen värld ökar vardaglig reklam

Publicerad: 23 februari 2017, 13:48

Glöm utopin. Reklam som handlar om livet för medelsvensson, den helt vanliga vardagen, tar allt större mark. Resumé Insikt Kommunikation tittar närmare på trenden.


Ämnen i artikeln:

TeliaReklamKronans ApotekIkea

Ikeas "Där livet händer" är Sveriges kanske allra tydligaste exempel på trenden. Konceptet, som lanserades i höstas, grundar sig i Ingvar Kamprads ursprungliga vision om "en bättre vardag för

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.