Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag22.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Ilska mot leveranskaoset – riskerar det hårda trycket att skada varumärket?

Ilska mot leveranskaoset – riskerar det hårda trycket att skada varumärket?

På grund av coronaviruset har efterfrågan ökat så kraftigt i vissa branscher att leveranser har försenats och ställts in. Vad betyder det för kundupplevelsen och uppfattningen av varumärket? Och hur viktigt är det att konsumenterna förblir positivt inställda till servicen även under kris? – Det är klart att det inte är bra, säger journalisten och e-handelsexperten Urban Lindstedt.

Publicerad: 30 Mars 2020, 09:50

Ämnen i artikeln:

E-handelMathemMEDSCoronavirusetCoopVarumärkeIcaApoteaVarumärkesstrategi

Foto: GettyImages

Efter flera år av matbeställningar på nätet är man van vid en viss standard. Bortskämd, skulle man kunna säga. Beställningen kommer alltid dagen efter, på en tidpunkt man själv valt,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.