Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag04.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Ilska mot leveranskaoset – riskerar det hårda trycket att skada varumärket?

Ilska mot leveranskaoset – riskerar det hårda trycket att skada varumärket?

På grund av coronaviruset har efterfrågan ökat så kraftigt i vissa branscher att leveranser har försenats och ställts in. Vad betyder det för kundupplevelsen och uppfattningen av varumärket? Och hur viktigt är det att konsumenterna förblir positivt inställda till servicen även under kris? – Det är klart att det inte är bra, säger journalisten och e-handelsexperten Urban Lindstedt.

Publicerad: 30 Mars 2020, 09:50

Ämnen i artikeln:

E-handelMathemMEDSCoronavirusetCoopVarumärkeIcaApoteaVarumärkesstrategi

Foto: GettyImages

Efter flera år av matbeställningar på nätet är man van vid en viss standard. Bortskämd, skulle man kunna säga. Beställningen kommer alltid dagen efter, på en tidpunkt man själv valt,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.