Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Ingen förstår Tele2:s nya koncept – så här funkar det

Publicerad: 11 September 2017, 07:55

Tele2:s nya reklamkoncept ”Power 2” har skapat stort huvudbry. Vad vill de säga? Vad går det ut på? Vad vill de ta för position? Resumé Insikt försöker reda ut frågetecknen.


När Tele2, som är en av Sveriges största annonsörer, lanserade sitt nya reklamkoncept ”Power 2” i våras, uppstod viss förvirring. Kampanjen ”School of Power”, som ingår i konceptet, ska uppmuntra

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.