Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Ingen uppsida för byråaffären med fler kreatörer

Publicerad: 27 Mars 2018, 11:48

Ska byråerna fokusera mer på sin kärnaffär kreativitet? En genomgång som Resumé Insikt gjort visar att det inte finns någon korrelation mellan många kreatörer och goda resultat.


Ämnen i artikeln:

ByråerReklambyråerMarc Pritchard

Procter & Gambles varumärkeschef Marc Pritchards några veckor gamla utspel om medarbetaruppställningen på byråerna gav eko i kommunikationsbranschen. Det är det senaste i raden av utspel från

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.