Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Insikter från ett år med kommunikation under kris – fem marknadschefer om vad de kunnat göra annorlunda

Insikter från ett år med kommunikation under kris – fem marknadschefer om vad de kunnat göra annorlunda

Ett av de mest turbulenta åren i modern tid har passerat. Vilka lärdomar om marknadsföring och kommunikation har några av de varumärken som påverkats mest under det gångna året dragit? Och vad hade de kunnat göra annorlunda, med facit i hand? Vi tar ett snack med McDonald’s, TUI, Svenska Turistföreningen, gallerijätten URW och Visit Sweden för att söka svar.

Publicerad: 7 april 2021, 13:12

Ämnen i artikeln:

Svenska TuristföreningenVisit SwedenTUIMcDonaldsStaffan EkstamLisa RönnbergWestfield Mall of ScandinaviaCatarina Johansson TosicNils PerssonJenny Engström

Nils Persson (Visit Sweden), Jenny Engström (Svenska Turistföreningen), Catarina Johansson Tosic (Unibail-Rodamco-Westfield), Lisa Rönnberg (TUI) och Staffan Ekstam (McDonald's).

Som bekant har det mesta ställts på ända under det gångna året och som marknadsförare har det minst sagt varit svårt att navigera i ett samhälle där konsumtionsbeteendet förändrats från

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News