Resumé insikt
Inspiration: Blev avmyggad som chef – nu gör hans nyhetsbrev succé
Efter 20 år på olika mediehus startade Nicklas Hermansson sitt eget – nyhetsbrevet NomoFomo Insights. I veckans Resumé Insikt Q&A berättar han om sina lärdomar, AI-dilemmat, hur han håller sig ajour och ambivalensen inför att göra det själv.
Publicerad: 26 april 2023, 08:59
Nicklas Hermansson, NomoFomo
Foto: Jonas Borg
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– När jag började jobba i början på 00-talet hade man en mentor
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.