Resumé insikt
”Jag är otroligt trött på företag som försöker snacka som Gen-z”
Primes copywriter Inez Härneman ser en revivial för traditionella reklamuttryck, imponeras av Boxbollens resa och berättar om hur ett misslyckat byte av arbetsplats fick hennes ”imposter-syndrome” att peaka. Läs mer i veckan Resumé Insikt Q & A.
Publicerad: 1 februari 2023, 09:22
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Jag är djupt fascinerad av Boxbollen. Att en så (förlåt) dumkul
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.