Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Jakob Mjöbring: Pr-byråerna sitter i förarsätet för syfterdrivet

Publicerad: 16 april 2019, 09:27

Jakob Mjöbring, digital strateg på pr-byrån Punkt PR och bloggare på Resumé, om varför han imponeras av varumärkeshetsen kring Formel 1 – och varför pr-byråerna har ett stort finger med i spelet kring syftesdrivet.


Ämnen i artikeln:

5 frågor tillPunkt PRQ6A

Nämn ett projekt inom vår bransch som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
"Jag är, ibland motvilligt, imponerad av Formel 1-cirkusen. I dessa tider av flygskam och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

5 frågor tillPunkt PRQ6A

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.