Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Jens Englund: Mat är inte heligt – men den mögliga burgaren hade passat bättre hos Max

Jens Englund: Mat är inte heligt – men den mögliga burgaren hade passat bättre hos Max

Har kampanjen för den mögliga burgaren från Burger King verkligen parats ihop med rätt varumärke? Det undrar copywritern Jens Englund, som nyligen börjat på reklambyrån 13, i Resumé Insikts Q&A.

Publicerad: 10 mars 2020, 14:48

Ämnen i artikeln:

Burger KingMax

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Som alla andra tycker jag att den mögliga hamburgaren är intressant. Hur ska man inte kunna tycka det?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.