Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Jim Carlberg: Annonsörer gör för mycket skräp, helt enkelt

Jim Carlberg: Annonsörer gör för mycket skräp, helt enkelt

Tres marknadschef Jim Carlberg uppmanar företag och byråer att ta större ansvar för att skapa kommunikation som underhåller och berör. Dessutom följer han utvecklingen kring hur Fred Perrys klassiska pikétröja kapats av högerextrema Proud Boys. Läs mer i Resumé Insikts Q&A.

Publicerad: 21 Oktober 2020, 12:57

Ämnen i artikeln:

SpotifyJoakim JardenbergReklamtrötthetQ&ATre

Jim Carlberg, marknadschef på mobiloperatören Tre.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Det är uppfriskande med varumärken som lyckas vara kulturellt relevanta och spegla omvärldshändelser på ett smart sätt. Men

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.