Resumé insikt
Johan Bello: Här är bolaget som har fattat det många varumärken behöver ta till sig
Johan Bello har precis lämnat Acne efter 15 år. I veckans Resumé Insikt Q&A berättar han om vad som inspirerar honom, yrkets största utmaningar och den naiva inställning som får honom att tackla motgångar.
Publicerad: 21 mars 2023, 21:56
Ämnen i artikeln:
InsiktJohan Bello
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Just nu, dom enda jag kollar på är varumärket Liquid Death. Spännande
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.