måndag5 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Johan Bello: Här är bolaget som har fattat det många varumärken behöver ta till sig

Johan Bello har precis lämnat Acne efter 15 år. I veckans Resumé Insikt Q&A berättar han om vad som inspirerar honom, yrkets största utmaningar och den naiva inställning som får honom att tackla motgångar.

Publicerad: 21 mars 2023, 21:56

Ämnen i artikeln:

Insikt

Johan Bello

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Just nu, dom enda jag kollar på är varumärket Liquid Death. Spännande

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev