Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Johan Eghammers favoritvarumärken – och hur politisk kommunikation hamnat snett

Johan Eghammers favoritvarumärken – och hur politisk kommunikation hamnat snett

Hedvig och Northvolt står högt upp på Forsman & Bodenfors-vd:n Johan Eghammers inspirationslista. Samtidigt ger han kritik till det obefintliga politiska varumärkesbyggandet.

Publicerad: 26 oktober 2021, 07:00

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktJohan EghammerForsman & BodenforsHedvigGucciVarumärkeVarumärkenPolitisk kommunikationPolitikInstagram

Johan Eghammer, vd på Forsman & Bodenfors, är veckans spanare.

Foto: Pressbild

Vilka innovativa bolag eller kommunikationsprojekt inspireras du av just nu?
”Varumärken som definieras av en stark egen röst och en tydlig POV snarare än logotyp och andra traditionella avsändarverktyg. Hedvig är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.