Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Johan Järnliden: Magstarkt att medier höjer sina priser när räckvidden minskar

Publicerad: 12 december 2018, 13:15

Johan Järnliden byter snart Elgiganten mot Sportamore. I veckans Q&A berättar han om sin favoritreklam och vad han tycker om mediernas prishöjningar.


Ämnen i artikeln:

Johan Järnliden5 frågor tillQ6A

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
"Under åren har John Lewis julreklamfilmer seglat upp som en favorit. Mycket för att de

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News