Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Johan Nerman: ”Det präktiga syftesdrivna tappar greppet om svensk reklam”

Publicerad: 17 december 2019, 17:01

Johan Nerman är copywriter på Ehrenstråhle.

Humorn gör comeback i reklamen och Filmstaden sjabblar bort alla förutsättningar. Johan Nerman, copywriter på Ehrenstråhle, spanar i Insikt.


Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktEhrenstråhle

Nämn ett kommunikationsprojekt eller innovativt bolag som du tycker är extra intressant just nu?
– Det gläder mig att för första gången på länge kunna säga IFK Göteborg. Inte för den

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktEhrenstråhle

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News