Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag05.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Johan Östlund: Därför är populära mätverktyget välförpackad ormolja

Publicerad: 23 Maj 2018, 12:36

Net Promoter Score, som används för måttet på varumärkesstyrka, bör tas med en nypa salt. I en tid som kantas av ”fake news” florerar även ”fake science”. Det menar Resumé Insikts analytiker Johan Östlund.


Ämnen i artikeln:

Johan Östlund

Ni som har läst mina tre första kolumner har sett en röd tråd. Den bygger på att framtidens marknadsföring och marknadskommunikation måste vila på en bred och djup kunskapsplattform.  Toleransen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Johan Östlund

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.