Resumé insikt
Johan Östlund: Därför gör Marmite den mest spännande kommunikationen just nu
Publicerad: 11 september 2017, 06:58
Fler borde titta på det brittiska svartbruna frukostkletet Marmite, tycker Johan Östlund, projektledare på Åkestam Holst och tillträdande vd för McCann-gruppen.
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
"Marmite – A Gene Project är mycket intressant. Omfattningen och ambitionsnivån är imponerande. Nivån på alla delar i initiativet håller hög nivå. Det är bokstavligt talat svårt att vara likgiltig inför detta och det fortsätter att förstärka en redan från början tydlig position för ett älskat (eller hatat) varumärke."
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.