Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag31.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Johan Östlund: Därför gör Marmite den mest spännande kommunikationen just nu

Publicerad: 11 September 2017, 06:58

Fler borde titta på det brittiska svartbruna frukostkletet Marmite, tycker Johan Östlund, projektledare på Åkestam Holst och tillträdande vd för McCann-gruppen.


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstMcCannJohan Östlund

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
"Marmite – A Gene Project är mycket intressant. Omfattningen och ambitionsnivån är imponerande. Nivån på alla delar i initiativet håller hög nivå. Det är bokstavligt talat svårt att vara likgiltig inför detta och det fortsätter att förstärka en redan från början tydlig position för ett älskat (eller hatat) varumärke."

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.