Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Johan Östlund: ”It’s the science, stupid”

Publicerad: 6 April 2018, 09:56

Fem tumregler gör det mänskliga beteendet förutsägbart. Den som förstår dem kan med fördel använda dem för att stärka sitt varumärke. Resumé Insikts analytiker Johan Östlund sammanfattar sina viktigaste lärdomar från den psykologiska ekonomin.


Ämnen i artikeln:

McCannJohan Östlund

Ni som har läst mina två första kolumner har kanske börjat ana en röd tråd. Den bygger på att framtidens marknadsföring och marknadskommunikation måste vila på en bred och djup

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

McCannJohan Östlund

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.