Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag18.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Johan Östlund: ”It’s the science, stupid”

Publicerad: 6 April 2018, 09:56

Fem tumregler gör det mänskliga beteendet förutsägbart. Den som förstår dem kan med fördel använda dem för att stärka sitt varumärke. Resumé Insikts analytiker Johan Östlund sammanfattar sina viktigaste lärdomar från den psykologiska ekonomin.


Ämnen i artikeln:

McCannJohan Östlund

Ni som har läst mina två första kolumner har kanske börjat ana en röd tråd. Den bygger på att framtidens marknadsföring och marknadskommunikation måste vila på en bred och djup

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

McCannJohan Östlund

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.