Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Johannes Ivarsson: När blev interna företagsfilmer ”fungerade” reklamfilmer?

Johannes Ivarsson: När blev interna företagsfilmer ”fungerade” reklamfilmer?

Copywritern Johannes Ivarsson i veckans Resumé Insikt Q&A om att dagens reklamfilmer är rätt långt ifrån knäckehäxan, vilken utomhusreklam som är svår att ducka och varför han älskar kollagefilmer.

Publicerad: 19 oktober 2022, 07:23

Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstResumé InsiktQ&AInsikt

Guldskriftsvinnaren Johannes Ivarsson började nyligen som copywriter på Åkestam Holst.

Foto: Carl-Christian Styffe

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu? 
Whatsapp: Message Privately på Piccadilly i London var fint, tycker jag. Riktigt välgjord utomhus är fortfarande svår att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev