Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag19.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Jonas Frank: Guldäggskampanjen borde vara en smäll på käften

Publicerad: 22 Januari 2020, 13:40

Acne-kreatören Jonas Frank är inte helt nöjd med hur Guldäggskampanjen är utformad. Han kallar den information i stället för kommunikation.


Ämnen i artikeln:

Jonas Frank

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Jag följer SL:s kommunikation noga om nya tunnelbanan då vi kommer bli berörda där vi bor på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Jonas Frank

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.