Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Judith Wolst: Detta kan marknadsavdelningarna lära av ungas beteenden

Publicerad: 27 Maj 2019, 11:20

Vi ser en grön politisk våg där unga ställer nya krav på produkter. Vad innebär det här för kommunikatörer? Dags för morgondagens marknadsavdelning att förstå framtidens beslutsfattare som tydligt kräver ansvar, skriver Resumé Insikts analytiker Judith Wolst.


Ämnen i artikeln:

KrönikaUngaEU-valetVal

När jag var ung så revolterade vi mot vuxenvärlden – på samma sätt som generationer innan mig också har gjort. Vi gjorde det genom att skolka från lektioner, lyssna på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KrönikaUngaEU-valetVal

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.