Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag03.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Judith Wolst: Detta kan marknadsavdelningarna lära av ungas beteenden

Publicerad: 27 Maj 2019, 11:20

Vi ser en grön politisk våg där unga ställer nya krav på produkter. Vad innebär det här för kommunikatörer? Dags för morgondagens marknadsavdelning att förstå framtidens beslutsfattare som tydligt kräver ansvar, skriver Resumé Insikts analytiker Judith Wolst.


Ämnen i artikeln:

KrönikaUngaEU-valetVal

När jag var ung så revolterade vi mot vuxenvärlden – på samma sätt som generationer innan mig också har gjort. Vi gjorde det genom att skolka från lektioner, lyssna på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KrönikaUngaEU-valetVal

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.