Resumé insikt
Judith Wolst: Detta kan marknadsavdelningarna lära av ungas beteenden
Publicerad: 27 maj 2019, 11:20
Vi ser en grön politisk våg där unga ställer nya krav på produkter. Vad innebär det här för kommunikatörer? Dags för morgondagens marknadsavdelning att förstå framtidens beslutsfattare som tydligt kräver ansvar, skriver Resumé Insikts analytiker Judith Wolst.
JW
Judith Wolst
När jag var ung så revolterade vi mot vuxenvärlden – på samma sätt som generationer innan mig också har gjort. Vi gjorde det genom att skolka från lektioner, lyssna på
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.