Resumé insikt
Judith Wolst: Detta kan marknadsavdelningarna lära av ungas beteenden
Publicerad: 27 maj 2019, 11:20
Vi ser en grön politisk våg där unga ställer nya krav på produkter. Vad innebär det här för kommunikatörer? Dags för morgondagens marknadsavdelning att förstå framtidens beslutsfattare som tydligt kräver ansvar, skriver Resumé Insikts analytiker Judith Wolst.
JW
Judith Wolst
När jag var ung så revolterade vi mot vuxenvärlden – på samma sätt som generationer innan mig också har gjort. Vi gjorde det genom att skolka från lektioner, lyssna på
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.