söndag4 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Judith Wolst: Nästa fas i den digitala utvecklingen – här är marknadsförarens roll

Publicerad: 24 juni 2019, 13:46

Den fjärde industriella revolutionen påverkar inte bara vissa områden av affären utan hela ditt företags affärsmodell – vilket banar väg för att kommunikatörer får en större roll. Så förbereder du dig för nästa fas, skriver Resumé Insikts analytiker Judith Wolst.

Ämnen i artikeln:

AffärerBlockchainDigitalDigitaliseringAffärsutvecklingAIArtificiell intelligens

JW

Judith Wolst


Kanske hade du hoppats på en lite mer lättsmält analys så här en bit in på sommaren? Någonting att konsumera från hängmattan och som inte pratar om förändrade roller hit

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev