Resumé insikt
Judith Wolst: Nästa fas i den digitala utvecklingen – här är marknadsförarens roll
Publicerad: 24 juni 2019, 13:46
Den fjärde industriella revolutionen påverkar inte bara vissa områden av affären utan hela ditt företags affärsmodell – vilket banar väg för att kommunikatörer får en större roll. Så förbereder du dig för nästa fas, skriver Resumé Insikts analytiker Judith Wolst.
JW
Judith Wolst
Kanske hade du hoppats på en lite mer lättsmält analys så här en bit in på sommaren? Någonting att konsumera från hängmattan och som inte pratar om förändrade roller hit
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.