Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Judith Wolst: Nästa fas i den digitala utvecklingen – här är marknadsförarens roll

Publicerad: 24 Juni 2019, 13:46

Den fjärde industriella revolutionen påverkar inte bara vissa områden av affären utan hela ditt företags affärsmodell – vilket banar väg för att kommunikatörer får en större roll. Så förbereder du dig för nästa fas, skriver Resumé Insikts analytiker Judith Wolst.


Ämnen i artikeln:

AffärsutvecklingArtificiell intelligensAIAffärerBlockchainDigital

Kanske hade du hoppats på en lite mer lättsmält analys så här en bit in på sommaren? Någonting att konsumera från hängmattan och som inte pratar om förändrade roller hit

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.