Resumé insikt
Judith Wolst: Nästa fas i den digitala utvecklingen – här är marknadsförarens roll
Publicerad: 24 juni 2019, 13:46
Den fjärde industriella revolutionen påverkar inte bara vissa områden av affären utan hela ditt företags affärsmodell – vilket banar väg för att kommunikatörer får en större roll. Så förbereder du dig för nästa fas, skriver Resumé Insikts analytiker Judith Wolst.
JW
Judith Wolst
Kanske hade du hoppats på en lite mer lättsmält analys så här en bit in på sommaren? Någonting att konsumera från hängmattan och som inte pratar om förändrade roller hit
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.