Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag25.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Karl Skoog: Här är orden som måste dö

Karl Skoog: Här är orden som måste dö

Vi – inklusive jag – måste sluta prata i gåtor, ord som holistiskt, transformation och agilt. Dessa ”ord” måste dö. Det säger Karl Skoog, marknads- och kommunikationschef på Hjärnfonden, i Resumé Insikts Q&A.

Publicerad: 4 November 2020, 13:07


Karl Skoog, marknads- och kommunikationschef på Hjärnfonden, i Resumé Insikts Q&A.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Kommunikation ska väl egentligen aldrig ses som ett projekt, men den amerikanska valrörelsen får ändå räknas som världens

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.