Resumé insikt
Kartläggning av 160 byråer: Så mår de – byrå för byrå
Publicerad: 22 augusti 2018, 11:59
Vinnare eller förlorare – Resumé Insikt har granskat ekonomin hos ett gäng av Sveriges byråer de senaste fem åren.
Högst rörelsemarginal bland reklambyråerna 2017 stod Nyheter365 för (49 procent). Motsvarande framgång bland PR-byråerna stod Cohn & Wolfe för (21 procent). Wasabi Web och Animal vann bland digitalbyråerna (16 procent)
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.