Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Kartläggning av 160 byråer: Så mår de – byrå för byrå

Publicerad: 22 Augusti 2018, 11:59

Vinnare eller förlorare – Resumé Insikt har granskat ekonomin hos ett gäng av Sveriges byråer de senaste fem åren.


Ämnen i artikeln:

ByråerReklambyråerBokslutDesignbyråerContentbyråerUncle UnicornTBWADigitalbyråer

Högst rörelsemarginal bland reklambyråerna 2017 stod Nyheter365 för (49 procent). Motsvarande framgång bland PR-byråerna stod Cohn & Wolfe för (21 procent). Wasabi Web och Animal vann bland digitalbyråerna (16 procent)

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.