Resumé insikt
Kartläggning av tre branscher 2020: Så har medieinvesteringarna påverkat varumärket
Publicerad: 4 februari 2021, 12:59
Under 2020 var det stora medieinvesteringsskillnader inom telekom, bilar och dagligvaruhandeln. Men vad har det fått för effekt på varumärkena? Resumé har tittat närmre på de största annonsörerna inom kategorierna.
2020 blev ett år olikt alla andra, så även inom marknadsföringsvärlden. När pandemin svepte in och satte stopp för mycket konsumtion tryckte marknadschefer i princip samtliga kategorier på pausknappen. Initialt
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.