Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Kartläggning av tre branscher 2020: Så har medieinvesteringarna påverkat varumärket

Publicerad: 4 februari 2021, 12:59

Under 2020 var det stora medieinvesteringsskillnader inom telekom, bilar och dagligvaruhandeln. Men vad har det fått för effekt på varumärkena? Resumé har tittat närmre på de största annonsörerna inom kategorierna.


Ämnen i artikeln:

TeliaVolkswagenLidlWillysICACoop

2020 blev ett år olikt alla andra, så även inom marknadsföringsvärlden. När pandemin svepte in och satte stopp för mycket konsumtion tryckte marknadschefer i princip samtliga kategorier på pausknappen. Initialt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.