onsdag22 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Kartläggning: Färre svenska kampanjer belönas i internationella tävlingar


✓ Så presterar Sverige i internationella tävlingar. ✓ Byråerna med bäst guldäggstrend. ✓ Reklamtävlingars kärlek till syftesdrivet – griper inte tag om konsumenten.
✓ ”Jag saknar mer okonventionella idéer.”

Publicerad: 4 maj 2022, 13:09

Ämnen i artikeln:

Cannes LionsD&ADEurobestOne ShowClioGuldägget

De senaste åren har ”Moldy Whopper” gett ett prisregn för Sverige i internationella tävlingar. Burger King-kampanjen, som Ingo tog fram tillsammans med David i Miami, har varit ett av de

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev