Resumé insikt
Kartläggning: Färre svenska kampanjer belönas i internationella tävlingar
✓ Så presterar Sverige i internationella tävlingar. ✓ Byråerna med bäst guldäggstrend. ✓ Reklamtävlingars kärlek till syftesdrivet – griper inte tag om konsumenten.
✓ ”Jag saknar mer okonventionella idéer.”
Publicerad: 4 maj 2022, 13:09
De senaste åren har ”Moldy Whopper” gett ett prisregn för Sverige i internationella tävlingar. Burger King-kampanjen, som Ingo tog fram tillsammans med David i Miami, har varit ett av de
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.