Resumé insikt
Kartläggning: Så mår mediebyråerna – byrå för byrå
Publicerad: 13 oktober 2017, 12:27
Omnicoms byråer OMD och PHD är absolut bäst på lönsamhet, visar en kartläggning som Resumé Insikt har gjort. Under 2016 visade de upp en rörelsemarginal på 15 respektive 12 procent.
För någon månad sedan gjorde Resumé Insikt en kartläggning som visar hur reklam-, pr-, content-, digital- och designbyråerna går.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.