lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Foto: yuoak

Kartläggning: Så mycket har arbetsgruppen svällt på tio år – här är byråerna som driver på utvecklingen

Arbetsgrupperna blir bara större och större, det visar Resumés genomgång av 380 kampanjer 2011-2022. ✓ Siffrorna år för år. ✓Förklaringen ✓ Pressen från kunderna: ”Har blivit lite av en sjuka”. ✓ Forskning visar svagheter och styrkor med stora team.

Publicerad: 6 april 2022, 12:10

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se

”Ju fler kockar, desto sämre soppa” är en fras många slänger sig med. Men tvärtemot ordspråket har arbetsgrupperna bland svenska byråer svällt på senare år. Resumé Insikt har i en

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

GuldäggetRedaktionens valNord DDBForsman & BodenforsAnna QvennerstedtNina Åkestam WiknerMagnus JakobssonKampanjPR-kampanjReklamkampanj

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev