Foto: yuoak
Kartläggning: Så mycket har arbetsgruppen svällt på tio år – här är byråerna som driver på utvecklingen
Arbetsgrupperna blir bara större och större, det visar Resumés genomgång av 380 kampanjer 2011-2022. ✓ Siffrorna år för år. ✓Förklaringen ✓ Pressen från kunderna: ”Har blivit lite av en sjuka”. ✓ Forskning visar svagheter och styrkor med stora team.
”Ju fler kockar, desto sämre soppa” är en fras många slänger sig med. Men tvärtemot ordspråket har arbetsgrupperna bland svenska byråer svällt på senare år. Resumé Insikt har i en
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.