Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Katarina Graffman: De tre viktigaste trenderna i branschen just nu

Katarina Graffman: De tre viktigaste trenderna i branschen just nu

Det går inte att lita på vad människor säger i undersökningar. De säger en sak, men gör något helt annat, vilket inte minst visar sig i undersökningar om hur man värderar hållbarhet. Det och mycket mer säger Katarina Graffman, doktor i antropologi, i Resumé Insikts Q&A.

Publicerad: 17 mars 2021, 14:06

Ämnen i artikeln:

Katarina GraffmanMcDonaldsHållbarhetKlimatkrisen

Katarina Graffman är doktor i antropologi och bloggar regelbundet på Resumé.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
Myndigheters och regioners kommunikation om när vi kan få ta vaccin mot Covid-19 och varför vi ska ta

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.