Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Kenneth Danielsson: ”The Isolated Cinema är modig – men varför måste de överdriva räckviddstalen så?”

Publicerad: 8 juni 2021, 11:48

Kenneth Danielsson har nyligen tillträtt som interim vd på IAB. Han har tidigare arbetat som bland annat vd på Mindshare och GroupM och varit digitalchef för mediebyrån Carat. Han är även medgrundare till Isobar och Iprospect i Sverige.

Foto: Pressbild

”Kreativa 'The Isolated Cinema' överdriver reklamvärdet så mycket att de hamnar i fel debatt”. Det säger IAB Sveriges interima vd Kenneth Danielsson, i veckans Q&A. Han risar samtidigt Verisure och delar med sig av sina inspirationskällor.


Ämnen i artikeln:

Q&AResumé InsiktKenneth DanielssonIAB

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Göteborgs filmfestival och The Isolated Cinema visar att en smal sak kan

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.