tisdag7 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Kjell & Company halverade antalet EMV – här är lärdomarna

Publicerad: 14 december 2022, 13:48

Martin Josefsson, art director på Kjell & Company, har varit med och genomfört nedbantningen.

Kjell & Company tog hjälp av en varumärkesbyrå för att renodla EMV-portföljen. Nu växer försäljningen av de egna varumärkena starkare än de externa. ✓ Så här gick processen till. ✓ Därför vill kedjan ligga nära konkurrenternas design. ✓ Art directorn: ”Underlättar i navigeringen”.

Ämnen i artikeln:

EMVDesignNyheterInsikt

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


Inför 2020 hade Kjell & Company 15 egna märkesvaror. I ett större projekt har bolaget sett över varumärkesportföljen och sitter i dag med åtta EMV. Detta skedde i ett större

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev