Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Knepen och insikterna för att bygga framtidens marknadsavdelning

Publicerad: 19 juni 2019, 11:14

Vilka är de viktigaste principerna för en effektiv marknadsavdelning? Vilka ska sitta på resultatansvaret? Hur struktureras inhouseavdelningen? Här svarar proffsen på frågorna du funderat kring.


Ämnen i artikeln:

Gustav MartnerAMFSynsamMichael GrimborgAbsolut VodkaInhouseTelenorPeter LundbergReklamIcaMarknad

Marknadsavdelningens utmaningar ökar på en snabbt föränderlig marknad. Hur ska du navigera i djungeln av kanaler och tjänster, där discipliner flyter in i varandra och samtidigt sätta en hög nivå

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.