Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Knepen och insikterna för att bygga framtidens marknadsavdelning

Publicerad: 19 Juni 2019, 11:14

Vilka är de viktigaste principerna för en effektiv marknadsavdelning? Vilka ska sitta på resultatansvaret? Hur struktureras inhouseavdelningen? Här svarar proffsen på frågorna du funderat kring.


Ämnen i artikeln:

Gustav MartnerAMFSynsamMichael GrimborgAbsolut VodkaInhouseTelenorPeter LundbergReklamIcaMarknad

Marknadsavdelningens utmaningar ökar på en snabbt föränderlig marknad. Hur ska du navigera i djungeln av kanaler och tjänster, där discipliner flyter in i varandra och samtidigt sätta en hög nivå

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.