Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Kollektivavtal, jämställdhetsarbete och kundlistor – så synar marknadscheferna byråernas moraliska kompass

Kollektivavtal, jämställdhetsarbete och kundlistor – så synar marknadscheferna byråernas moraliska kompass

Så tänker varumärkena som kräver hållbarhetsarbete, kollektivavtal och jämställda arbetsgrupper av sina byråer. ✓ Byråvalskonsultens genomlysning: ”Kunder kan bli otroligt avskräckta”. ✓ Företaget som sa upp alla byråsamarbeten – kräver att byråerna visar resultat i hållbarhetsarbetet. ✓ Så vill marknadscheferna påverka utvecklingen i byråbranschen.

Publicerad: 16 mars 2022, 13:46

Ämnen i artikeln:

NyheterGunilla BerghUnicefKPA PensionSkanskaKommunalCoopHSBBlocket

När man som annonsör ger sig ut på jakt efter en ny byrå är det inte bara de hårda parametrarna som räknas. Vid sidan av kapacitet, erfarenhet och historik börjar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.