Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag22.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Kommunicera rätt kring ansvarstagande under corona

Kommunicera rätt kring ansvarstagande under corona

Klimatfokuserade företag har länge varit mer än självklart. Men i kristider tenderar kunderna att bry sig mindre om det långsiktiga och din relevans sjunker. Vad gör man då? Dags att kommunicera med fingertoppskänsla, skriver våra krönikörer Erik Modig och Martin Söndergaard.

Publicerad: 15 April 2020, 11:44

Ämnen i artikeln:

KrönikaHållbarhetCoronavirusetKrönikörMartin SöndergaardAffärerMarknadVarumärkenErik Modig

Erik Modig och Martin Söndergaard, forskare och krönikörer i Resumé Insikt.

Foto: Pax Engström

Det här är tredje texten av forskarna Erik Modig och Martin Söndergaard på temat varumärken och hållbarhet. Läs mer här:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.