Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

”Konceptet belyser onlinekulturen på ett okomplicerat sätt som känns nytt och spännande”

”Konceptet belyser onlinekulturen på ett okomplicerat sätt som känns nytt och spännande”

No Fuzz Medias pr-chef Linnéa Lindgren berättar om nakenkampanjen som fascinerar, varumärkesaktivism och delar med sig av sina senaste lärdomar från jobbet i veckans Resumé Insikt Q&A.

Publicerad: 2 november 2022, 09:50

Ämnen i artikeln:

InsiktQ&AResumé InsiktNyheter

Linnéa Lindgren

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Tycker kampanjen ”The New Nudes” framtagen av BBDO Nordics är otroligt intressant. Med influencers från olika delar av

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev