Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag25.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Konkurrerande varumärken hos influencers drar ner effekten

Konkurrerande varumärken hos influencers drar ner effekten

Ena dagen lyfts en av nätläkarna fram, för att nästa vara utbytt mot konkurrenten. Ja, influencers är sällan trogna till sina samarbetsparters. Vem bär ansvaret? – Vi ser allvarligt på det som skett, säger Kristoffer Stenqvist, marknadschef på Kry.

Publicerad: 4 Mars 2020, 14:47

Ämnen i artikeln:

InfluencerSociala medierResumé InsiktInfluencersReklamKartläggningAnnonsörerAnnonsVarumärkesstrategiDigital

Många tävlar i influencers flöden.

Foto: GettyImages

”Jag är så glad att Doktor.se finns! För man vet aldrig när man är i behov av vård eller rådgivning av kunnig vårdpersonal. Doktor.se är öppet dygnet runt alla dagar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.